Apă rece cu dulceaţă

Oraşul citeşte

Posted on: Decembrie 14, 2009

Când mă gândesc cum a evoluat discuţia din grădina de la Verde Cafe până la fenomenul care e acum Lecturi Urbane, nu pot decât să mă bucur şi să fiu mândră de oamenii energici care l-au pus pe roate.

Lecturi urbane e un proiect care urmăreşte să încurajeze cititul în metrou (în primă fază). De ce la metrou? Păi pentru că e mult timp mort şi pentru că aici nu numai gripa, ci şi cititul are şanse mari să fie contagios.

Oamenii de la civika s-au mobilizat atât de bine încât au reuşit să facă rost şi de sponsorizări ca să dea cărţi de citit călătorilor. Ideea şi mai faină e cea de carte a metroului, fiecare călător care primeşte o carte în dar fiind încurajat să o dea mai departe altui om din metrou după ce o termină.

Ei bine, dacă v-a prins povestea şi vi s-a făcut dor de citit, veniţi mâine la ultima ediţie Lecturi Urbane din 2009, care va fi urmată de un after-party (la care nu, nu se citeşte). Ne întâlnim la ora 19:00 pe peronul de la Unirii 1 şi mergem să arătăm că oraşul citeşte!

4 răspunsuri to "Oraşul citeşte"

foarte tare!!!!…ce pacat ca sunt inca la serviciu. Da, e foarte misto sa citesti in metrou si eu am citit muuuulte carti asa. Mi se pare ca imbinam utilul cu placutul. Super idee..felicitari celor care au venit cu ea;)

Da, chiar a fost frumos, te anunţ data viitoare!
Am fost mulţi şi chiar se simţea starea de citit, cred că dacă aş fi fost în afara proiectului aş fi simţit aşa o presiunee :)) Îi înconjurasem din toate părţile!

Chiar Raluca, Era in septembrie, intalnire Civika la Verde Cafe pe terasa, discutii despre proiecte, ceai, lecturi urbane….. si uite ce a iesit. ME HAPPY

Dan, şi eu mă bucur să întâlnesc oameni care îşi iau energia din lucruri făcute pentru alţi oameni.
Mă bucur că pe o ninsoare care te îmbia la stat în casă au venit atâţia oameni să se plimbe cu metroul şi să citească, mă bucur că a devenit realitate casa lui Iulian despre care tot în septembrie vorbea.
Şi promit că o să fiu alături de civika mai mult în 2010, ca mai multe lucruri din cele pe care ni le dorim chiar să se întâmple!

Lasă un răspuns

