Apă rece cu dulceaţă

Vise şi Guvern

Posted on: Octombrie 14, 2009

Nebunia de zilele astea o simt pe pielea propriului blog, unde de ieri mi-a crescut mult numărul de vizitatori prin căutări legate de Klaus Johannis. Cum-necum, iar m-am entuziasmat, văzând că un subiect propus la început difuz în online a ajuns pe agenda publică (s-a vorbit la un moment dat chiar de „candidatul din blogosferă”).

Da, mă gândesc şi la sibieni care se pare că vor să-şi ţină primarul mult iubit acasă cu orice preţ, dar mă gândesc însă şi la cât de bine sună „guvern de tehnocraţi”, mă gândesc şi la domnul Arafat ca ministru al Sănătăţii..

O fi şi din cauză că ieri mi-am antrenat visarea la daydreamers.

1 Response to "Vise şi Guvern"

…Klaus Johannis – o „rotita” politica si atit !!!

Lasă un răspuns

