Apă rece cu dulceaţă

Aveţi grijă ce semnaţi!

Posted on: Octombrie 5, 2009

Eram azi prin Romană şi vine un tip destul de ciudăţel la mine să-mi spună că strânge semnături pentru parcul Bordei, ştiţi..Avea privirea cam tulbure şi se şi împleticea în explicaţii. Plus că din start nu mi s-a părut ong-ist, ci mai degrabă un băiat de pe stradă. Apropiindu-mă, am văzut un tabel fix ca alea de strâns semnături şi în josul paginii aia cu (aproximativ) „Un alegător nu poate semna decât o dată..”  şi când i-am arătat mi-a spus „Nu, că decupăm şi folosim doar tabelul.”

Da, cum să nu?

Deci aşa se strâng la noi semnături pentru prezidenţiale. Mi-e teamă să mă gândesc pentru cine se strângeau astea de azi.  Aşa că, vă rog, aveţi grijă pe ce vă puneţi numele.

(Am făcut o sesizare la Pro Democraţia, poate iese ceva.)

Lasă un răspuns

