Apă rece cu dulceaţă

Pe merit

Posted on: Octombrie 2, 2009

Hai să-i şi lăudăm, când merită. Pe primarul sectorului 1, spre exemplu, care a iniţiat programul de reabilitare termică a blocurilor. Am văzut pe mai multe blocuri mesh-uri ca ăsta:

Reabilitare_sector1

Iar ieri am trecut pe lângă primul bloc reabilitat din program şi arată chiar foarte bine, deşi culoarea nu e chiar pe gustul meu. Cred că Bucureştiul ar arăta foarte primenit (un cuvânt pe care nu l-am mai folosit de atâta timp încât a trebuit să verific DEX-ul) dacă toate blocurile ar avea parte de un asemenea tratament.

4 răspunsuri to "Pe merit"

Sper sa nu fie treaba doar de mantuiala

În ce fel? Să se strice, să nu izoleze cum trebuie?

Eu am auzit la radio ca „au grija” doar de blocurile de la strada desi sunt cereri depuse si pentru cele din inima cartierului.

Cel din Aviaţiei nu era la stradă.
Şi chiar de-ar fi aşa:
1. E clar că nu au bani să le facă pe toate, aşa că trebuie să aleagă. Mă adresez spiritului tău de economist aici.
2. Dacă nu le pot face pe toate, sunt bune şi alea de la stradă. E un început. Se întâmplă ceva.
3. Bănuiesc că raţionamentul de la radio era ceva la modul: Le face pe alea de la stradă ca să se vadă. Îşi face campanie. De la un punct încolo e de râs fobia asta a românilor de oameni politici în campanie. E firesc până la urmă să prezinte rezultatele unei campanii făcute de el şi să-şi asocieze numele cu nişte realizări. Înseamnă totodată şi o responsabilizare. Dacă o să cadă tencuiala de pe blocurile astea reabilitate termic, şi atunci o să se ştie că e vorba de Chiliman.

Lasă un răspuns

