Apă rece cu dulceaţă

Se poate şi offline

Posted on: Septembrie 15, 2009

Am fost ieri la Offline 2.0, o întâlnire prin care Sorin Tudor şi echipa de la pr365 îşi propuneau să aducă oamenii din online afară, testând capacitatea de închegare a unei comunităţi online şi în offline . M-am dus  fiind curioasă să văd dacă vine lumea, pentru că nu de multe ori vorbele mari de pe net nu au acelaşi ecou în afara lui. Au venit însă şi a fost chiar foarte frumos. De unde la început cunoşteam personal doar doi oameni, uşor-uşor am intrat în mai multe cercuri de discuţie care se făceau şi se desfăceau într-o dinamică socială demnă de urmărit.

offline2.0Cine a mai fost?  cel puţin dintre cei cu care am mai vorbit: Andreea Burlacu, AuraşChinezuGogu Kaizer, Buddha, Ionuţ Munteanu, Kidha, Petruţa Păcuraru de la Habitat for Humanity România, Nihasa, Adrian Ciubotaru, Alexandru Nistor. (iar poza e de la  Mihai Voiculescu )

Ce s-a vorbit? Despre orice. Bloguri, realitate virtuală, facultate şi ce mai poţi face cu ea, ski, placă, brăileni, job-uri, brownies delicioase, ong-uri, facebook sau despre cât de minunat de drăguţă era tipa blondă de la Pizza Hut (sponsorul oficial al evenimentului şi gazdă foarte primitoare).

Amuzantă era situaţia în care toată lumea întreba „Cine eşti?” şi prin asta se înţelegea cine eşti pe twitter. Vă daţi seama că am fost o ingrată sfătuită călduros să-mi fac twitter. Bine că m-am prins de sensul întrebării înainte mă încep a răspunde prin desuetul „Raluca Buzea, 21 ani, am terminat Comunicare….”.

Una peste alta, mă bucur enorm că se poate. Şi sper să ne mobilizăm afară din online şi să fim la fel de deschişi şi când or fi chestii mai arzătoare de rezolvat.

6 răspunsuri to "Se poate şi offline"

Nu sunt blogger, dar cand citesc ce ai scris parca am si eu emotii si imi imaginez ce ati simtit cand v-ati vazut fata in fata dupa ce ati comunicat numai online. Foarte buna ideea celor de la Pizza Hut. Am auzit ca evenimentul se va repeta.
Iar despre domnisoara blonda si draguta… La Pizza Hut intr-adevar oamenii sunt mai mult decat de treaba. Te primesc de parca ai intra la ei in casa si nu stiu cum sa te faca sa te simti mai bine. Cred ca atmosfera asta v-a ajutat sa fiti si mai curiosi unii fata de altii. Si sa socializati mai bine.
Am si eu o intrebare: cand va fi urmatorul eveniment Offline 2.0 si cum se face inscrierea?

Nu ştiu să-ţi spun când va fi următoarea întâlnire, cred că cel mai bine verifici blogul evenimentului: http://offline20.wordpress.com/. Pentru ediţia asta condiţia de înscriere a fost să laşi un comentariu pe blog în care să scrii pe cine ţi-ai dori să cunoşti la întâlnire.

mi-a parut binee 🙂

ne mai vedem offline 😛

Şi mie, dragă!

Lasă un răspuns

