Apă rece cu dulceaţă

Task: Preşedinte. Deadline: 22 nov. Se face!

Posted on: Septembrie 4, 2009

Ei, asta-i culmea! Becali vrea să fie preşedinte acum.

Principele Radu Duda nu mai candidează, dar îl va susţine pe Crin.

Oprescu intră şi el în cursă. (un punct de vedere foarte bine punctat despre omul care îi bulversează pe cetăţenii care l-au ales ca primar citiţi la Cosmin Alexandru).

Băsescu promite că va spune el cum stă treaba cu afacerea cu armament

Crin Antonescu vorbeşte despre schimbare: va fi un altfel de preşedinte.

Iar despre Geoană nu aud nimic.

Pe 22 noiembrie România îşi alege preşedinte. Cu mai puţin de trei luni înainte, românii nu ştiu încă sigur pe cine pot vota Ca mai întotdeauna înainte de alegeri, lucrurile se precipită. Candidaţii jonglează cu declaraţii contradictorii.

Mi se pare inadmisibil să-ţi permiţi să-ţi schimbi părerea cu mai puţin de trei luni înainte de vot. Pentru că asta face ca toată cursa prezidenţială să capete în ochii alegătorului măreţia unui domino imens în prăbuşire. Pentru că îmi dă senzaţia că nici măcar tu nu mai crezi în ce susţineai acum o săptămână.  Şi pentru că îmi arată cum, la nevoie, o campanie se poate gândi în 2 luni de zile. O campanie şi o strategie pentru prezidenţiale!!!

Dacă vrei să fii preşedinte, vino frumos în faţa mea cu un plan. Arată-mi ce ai de gând să faci. Am 21 de ani. Nici măcar nu ştiu cine erai şi ce făceai în comunism. Ţi-e mai uşor să mă convingi. Numai nu-mi spune că ţi-a venit şi ţie ieri, aşa, ideea asta să candidezi. Ca Preşedinte al României.

4 răspunsuri to "Task: Preşedinte. Deadline: 22 nov. Se face!"

Dragut „numele” tau- apa rece cu dulceata.
Acum suntem cu totii mai degraba bagati in apa rece. Fără pic de dulceaţă.
Stii cum este, depinde de combinatie si de proportie.
Nu mai fiti nemultumiti de unii singuri. Fiti nemultumiti împreună dacă vreţi să avţi după ce bea apă…rece.
Te aştept în vizită!

În vizită unde? Nu ai lăsat nici un link

http://rocada.wordpress.com

intre timp am mai „scremut” ceva ref la alegeri…e o idee…atat de proasta cat sa nu fie dezaustruoasa, fiindca ne mai putem permite…
ciao

Arunca un ochi si aici daca nu stii cu cine sa votezi 🙂

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6088044-remus-cernea-candidatul-presedintie-din-partea-partidului-verde.htm

Probabil nu o sa iasa presedinte, dar e un tip care merita cel putin ascultat.

Lasă un răspuns

