Apă rece cu dulceaţă

De făcut într-o viaţă

Posted on: Iunie 11, 2009

Să plantezi un pom, să sapi o fântână, să naşti şi să faci o casă. Eu mi-am mai adăugat aşa, pentru mine, să coc pâine cu mâinile mele. Şi să alerg într-un maraton, alături de alte zeci sau poate sute de oameni.

Aşa că Sâmbătă la 9 juma o să fiu în Herăstrău, la intrarea Charles de Gaulle, la maratonul organizat de Ce se întâmplă doctore? şi Help Net.

Later edit: Am fost! 6 km de alergat încontinuu, bravo! de la alergătorii veterani, vreo 3,4 ori în care am zis că gata!, pentru ca apoi să ajungi să treci linia de sosire 🙂 Mă duc şi la cel de pe 18 octombrie, Bucharest City Marathon, la”Cursa populară” la care sper să vină muuuuuuultă lume.

Doar ca să mai trec o dată linia de sosire!

6 răspunsuri to "De făcut într-o viaţă"

Poate vin si eu!

Ieei! Te aştept cu drag!

eu, printre altele-n aceasta viata, mi-am propus sa salvez un copil de la sfarsitul adus de plimbarile la McDonalds, sa plantez un copac sapand in asfalt undeva in fata unei porti mari si foarte importante, sa imi invat pisica sa zica „luceafarul” ..

si multe multe altele … iar la un maraton as alerga .. pe role … tras de cineva care n-are altceva mai bun decat sa alerge tragandu-ma

succes la maraton

Cati oameni au fost?

si o intrebare 2in1 pe care puteam sa o evit. ai trecut linia de sosire sau nu [might be a typo?] ? ca n-am inteles… si daca da.. la 6 km ?

Vreo 60, cred, nu prea mă pricep la estimat numere.
Şi da, am trecut-o, în final, după 6 km, cred că se înţelegea totuşi din text

ok 🙂

Ma asteptam sa fie pe distanta mai mare. Pacat ca au fost doar 60 de oameni.. poate la urmatorul ‘maraton’ va fi mai mult popularizat momentul.

Ganduri de bine … 🙂

Lasă un răspuns

