Apă rece cu dulceaţă

Să nu-mi spuneţi că n-aveţi timp

Posted on: Iunie 6, 2009

4 răspunsuri to "Să nu-mi spuneţi că n-aveţi timp"

Muahahhahahahahahaa, am muuuuriit de ras! :))

(udmr a luat enorm de multe voturi. muie romanilor care n-au fost in stare sa voteze cu partidele romanesti.)

Sincer, despre UDMR n-am nici o părere. Pe mine mai degrabă mă îngrijorează însă cei 8,65 % ai PRM-ului! Plus blazarea care a dus numai 27% din cetăţeni la vot. N-am vrut să mai scriu un post despre asta, eram prea revoltată.
P.S: Alţii votează piraţi 🙂

UDMR-ul este mult mai rau decat PRM-ul. Mult, mult mai rau. Are rost sa argumentez?

Nu, cred ca stiu la ce te referi, dar prefer sa nu aprofundez.

Lasă un răspuns

