Apă rece cu dulceaţă

Eu cu cine votez?

Posted on: Mai 23, 2009

Dacă ai vrea să mergi la europarlamentare, dar nu ştii cine ce propune şi care ar fi partidul cel mai apropiat de opţiunile tale, poţi face un scurt test ca să-ţi afli profilul politic.

Îţi ia numai 5 minute, e interactiv şi îţi arată pe un grafic poziţia ta în raport cu partidele din România, opiniile partidelor pe probleme punctuale şi soluţii pentru următorii 5 ani.

RO

5 răspunsuri to "Eu cu cine votez?"

e interesant testul, mi’a iesit ca cel mai apropiat partid de preferintele mele este UDMR. dar am fost cam suprinsa sa aflu ca nici partidele liberale de la noi nu sunt liberale; cel putin nu in ceea ce priveste drepturile si librtatile sociale.

Ei, se adaptează cumva peisajului autohton. Şi nu numai cele liberale, e o practică comună azi să migrezi înspre centru ca să-ţi asiguri voturi..e ceea ce se cheamă „catch-all party”

eu te-as vota pe tine..dar independenta

Hahaha
S-ar putea să mai dureze ceva..
Şi chiar dacă nu ştiu dacă vorbeşti serios sau nu, mulţumesc!

si dupa ce faceti testul cititi ce scrie si aici
http://misesromania.org/312/

😆

Lasă un răspuns

