Apă rece cu dulceaţă

Re: Mail la minister

Posted on: Aprilie 6, 2009

N-am primit nici un Re: de la Primăria Capitalei sau Ministerul Turismului. Măcar să fi zis că nu-i interesează sau că n-au bani sau că sursa nu prezintă încredere.

Vinerea trecută am fost însă la o conferinţă Pro Democraţia despre drepturile tinerilor în UE, unde unul dintre invitaţi a fost domnul Constantin Neagu, Subsecretar de Stat în Ministerul Tineretului şi Sportului. Mi-am făcut curaj şi i-am zis două cuvinte despre proiect. Mi-a dat cartea de vizită şi mi-a zis să-i scriu. I-am scris ieri seară. Azi dimineaţă am primit răspuns:

„Buna ziua Raluca!

Primesc cu interes propunerea ta de proiect. Chiar astazi o voi inainta colegilor mei care sunt avizati in subiect si, imediat ce voi avea un raspuns concret, ti-l voi comunica.

O saptamana buna!

Constantin Neagu”


..Revin cu ideea trasului de mânecă când avem ceva de spus. Întrebaţi-i, forţaţi răspunsuri, insistaţi. Cu curaj. Raportul de forţe e în mare parte influenţat de cum îl vedeţi voi.

2 răspunsuri to "Re: Mail la minister"

Mulţumesc! Azi am primit răspunsul mai avizat, se pare că a fost însă vorba de o neînţelegere, ei credeau că am eu un proiect al meu pe care îl propun spre finanţare. Le-am spus că proiectul trebuie scris de o autoritate locală, dar că dacă ar decide să-l pună pe roate, eu şi colegii mei i-am putea ajuta cu idei. Cum deadline-ul e pe 14 aprilie nu mai sper mare lucru (că doar stim de la Managementul Proiectelor cum e cu timpul 🙂 ) Oricum, le-am zis că cel mai probabil le scriu din nou la anul.
Apreciez însă dincolo de toate disponibilitatea la dialog pe care au arătat-o.

Lasă un răspuns

