Apă rece cu dulceaţă

PR Forum

Posted on: Martie 28, 2009

Am fost joi la PR Forum, organizat de Evensys în parteneriat cu DC Communication, GMP PR, Image şi Premium Communication.

Interesant să vezi diferenţele între o conferinţă organizată de şi pentru studenţi şi una în care sunt ei între ei, cei din business. Mi-a plăcut de Bucurenci ca moderator al primei conferinţe. A pus şi întrebări nesofisticate (despre diferenţa lider-manager şi modele de lider) , nu a avut o poziţie docilă faţă de invitaţi („Eu nu sunt mulţumit” -de răspuns, adică) şi a ştiut să stea foarte bine în rol încât discuţia să curgă civilizat.

La nivel de conţinut, a fost variat şi semnificativ. Cele mai mişto idei care mi-au rămas:

· Criza e o blocare de energie umană (Erich Kish, Rompetrol)

· În criză ies la suprafaţă afacerile dubioase (Erich Kish, Rompetrol)

· Brandingul de ţară trebuie să înceapă cu voinţa, care vine din încredere

· În perioadă de criză o companie care întrerupe programele de CSR transmite neîncredere în mediu

· Rolul presei nu e să povestească ce lucruri bune au mai făcut companiile, cu atât mai mult pe timp de criză (Ioana Mănoiu, GMP)

· 87% din head hunteri se bazează pe Google şi reţelele sociale când iau decizii (Comănescu via Business Week)

Am mai observat o chestie: în timp ce noi, studenţii, cam fugim de teorie, oamenii aiă nu s-au ferit să dea exemple „din cărţi”. Ce mi-a plăcut însă cel mai mult a fost sentimentul de discuţie pe bune pe care mi l-a lăsat. S-a trecut mult peste clişee şi s-a încercat un răspuns argumentat şi onest în faţa crizei şi în acelaşi timp un schimb altruist de informaţii. Şi asta poate pentru că numai oamenii şi delfinii şi încă nu ştiu ce păsări sunt fiinţe altruiste..(şi asta tot de la conferinţe 🙂 )

1 Response to "PR Forum"

anul trecut cand am fost mi s-a parut un eveniment cu aceleasi topicuri de discutii, cu aceleasi intrebari si raspunsuri evazive. anul asta n-am ajuns. si-am auzit numai de bine. sper sa ne vedem curand sa-mi mai spui una alta impresii.

Lasă un răspuns

